Безпечне освітнє середовище

Що таке безпечне освітнє середовище? Які переваги для навчального закладу надасть розробка та впровадження Кодексу безпечного освітнього середовища? Ці та інші питання обговорювали учасники заходу, організованого Українським фондом “Благополуччя дітей” 2-3 листопада у Києві. Досвідом роботи з розробки та впровадження Кодексу безпечного освітнього середовища у закладах освіти Білоцерківщини ділилися  Лілія Радченко,  практичний психолог Поправського НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок», Людмила Багдасарова, практичний психолог Шкарівської ЗОШ І-ІІІ ст., Тетяна Компанець та Олена Дубова, педпрацівники Чепиліївського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок».

 Цей досвід у подальшому буде покладений у розробку методичних рекомендацій для навчальних закладів України!